Politica de Retur
Cumpărătorul poate solicita returnarea bunurilor în următoarele situații:
Cumpărătorul are dreptul la retragerea din Contractului încheiat la distanță, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea Bunurilor, în conformitate cu art. 9 alin. (1) din O.G. 34/2014, În acest caz, cheltuielile directe de returnare a Bunurilor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.
Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu factura anexată și nu pot prezenta urme de uzură fizică sau deteriorare. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Produsele personalizate nu pot fi returnate. Cumpărătorul trebuie să aibă în vedere faptul că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de acesta, deci nu pot fi schimbate sau returnate.
Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de cumpărător. În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în cel mult 14 de zile de la primirea produsului returnat.
În cazul în care cumpărătorul descoperă că bunurile livrate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci vânzătorul va aduce la conformitate bunurile respective.
Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 5 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.Cum SCHIMB sau RETURNEZ produsul?
Putem sa-ti schimbam marimea la produs fara problema sau sa-ti oferim alt produs in schimb ( tu alegi ce iti doresti),DOAR IN CAZUL IN CARE NU AI PURTAT PRODUSUL! Urmeaza pasii de mai jos:
PASUL 1: Anunta-ne telefonic,Facebook,Instagram de faptul ca doresti schimbarea unui produs si ce anume ( masura mai mica/mare sau alte produse)- vom trimite la tine un curier sa ridice produsul.
PASUL 2: Ambaleaza corespunzator produsele pe care doresti sa le schimbi in ambalajul pe care il primesti si ataseaza in ambalaj numele, telefonul si adresa pe care le-ai folosit cand ai comandat + ce anume doresti sa schimbam , ori contul tau bancar in cazul returului.
PASUL 3: ATENTIE te rugam sa nu deteriorezi ambalajul si sa nu lipesti nimic pe el! O poti ambala intr-o punga de casa/supermarket pe care poti lipi AWB-ul primit de la curier. Din pacate coletele cu produse deteriorate, purtate sau cu urme de uzura, vor fi refuzate. De asemenea coletele cu ambalaje, etichete sau pe care au fost lipite alte hartii, va trebui sa le refuzam! Ne rezervam dreptul sa iti acceptam coletul, dar in cazul in care acesta este deteriorat sa aplicam o taxa de 10 lei, contravaloarea costului ambalajului.
PASUL 4: La trimiterea coletului de catre tine printr-o alta firma de curierat, completeaza AWB-ul pe care ti-l da curierul FARA RAMBURS catre adresa Sandrada, Str Intrarea Baba Novac nr 1, sector 3, Bucuresti, nr 0770725137. Asta inseamna sa nu ne ceri bani sau produs la schimb! Orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs, va fi refuzat deoarece noi trebuie sa verificam continutul coletului tau inainte de a-l accepta.
Ai la dispozitie 14 zile din momentul primirii coletului in care poti sa returnezi produsele, termenul neincluzand si timpul de tranzit catre Sandrada.